مشاوره رایگان: 09109107280

سم مخصوص برای دفع ساس

0 1401/11/03

سم مخصوص برای دفع ساس

ازجمله حشرات مزاحم که در خانه ها پیدا می شوند ساس می باشد. این حشره که جثه کوچک و ظریفی دارد ، برای ساکنین خانه مشکلات بسیاری را ایجاد می کند. در نتیجه روشهای بسیاری برای از بین بردن ساس موجود می باشد که بهترین روش آن سمپاشی ساس است. ساس ها از حشراتی هستند که  غذای خود را از خون تغذیه می کندنوک بسیار دردناکی دارند . به همین دلیل همانند بسیاری از حشرات دارای نیش می باشد. بسیاری او را به پشه نسبت می دهند ، چرا که خون خوار است. البته این حشره موذی از پشه بسیار بدتر بوده و شرایط را برای افراد موجود در خانه سخت می کند.

ساس ها با یکبار جفتگیری تا پایان عمر 5 سالشون توانایی تخم گذاشتن دارند منتها به تعداد میزبانهاشون نگاه میکنند و تخم میذارن ،اگر داخل خوابگاه کارگری ساس داشته باشه بشدت تخم میذارن چون تعداد انسان ها درآنجا زیاد میباشد.

چند مراحله برای دفع ساس

ساس یک موجود حاصل از آلودگی در دنیا بوده و در قرن 21 این آلودگی کاهش یافته است. با این حال ساس در تخت خواب ها در حال افزایش است و تولید مث میکنند و بسیار بسیار نیش دردناکی دارند و از خود بوی بیسار ازاردهنده ای به جایی میزارند ، زیرا اکنون مقاومت در برابر حشره کش ها رایج است و از بین بردن ساس تخت خواب نیز نیاز به روش های یکپارچه مدیریت آفات دارد . ساس های تخت خواب یکی از بهترین مسافران جهان هستند و به آسانی از طریق چمدان ، لباس ، تخت خواب و مبل نقل مکان می کنند و به هر جایی که کوچکترین نکته تاریکی داشته باشد را در نظر میگیرند و هر چه زود برای خودشروع به تخم گذاری میکنند.

 

ساس‌ها حشرات کوچکی هستند که از خون حیوانات یا انسان تغذیه  می‌کنند.برای خلاص شدن از ساس های تخت خواب در اولین نشانه های هجوم آلودگی باید پیشگیری ، بهداشت و درمان شیمیایی برای مدیریت آفات به روش یکپارچه ای که به رنگ سفید باشد میتوان  عمل کرد. ساس های تخت خواب می توانند دائمی باشند و اگر بخواهید آنها را از بین ببرید باید سطح پایداری بیشتری نشان دهید. برای یادگیری روش های از بین بردن ساس با ما همراه شوید. .مدیریت تلفیقی آفات

2. اسپری‌های مخصوص از بین بردن ساس حشره‌کش

3.اسپری‌های هواپخش

4.درمان بخار بسیار موثر

5. سم ساس کش PYRANHA

مدیریت تلفیقی آفات زمانی لازم است که هجوم ساس‌ها در مقیاس بزرگی است. اگر شما فکر می‌کنید که ساس‌ها تقریبا در هر گوشه و کنار خانه‌تان وجود دارند زمان آن فرا رسیده‌است که با کارشناسان تماس بگیرید. مدیریت تلفیقی آفات فرآیند کاملی است. در این روش بیش از 300 محصول مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تنها سمی که مخصوص بر روی ساس ها عملکرد دار و برای ریشه کنی کامل ساس ها استفاده میشود سم ساس کش واندر ساید  میباشد

اسپری مخصوص از بین بردن ساس‌ها را می‌توان برای هجوم این حشرات در مقیاس کوچک‌تر استفاده کرد. این اسپری‌ها یک نوع حشره‌کش می‌شوند که در رشدو تولید مثل حشرات اخلال ایجاد می‌کنند. حشره‌کش به عنوان یکی از موثرترین درمان‌ها برای ساس در نظر گرفته می‌شوند. به اسکلت یا پوست  سخت بیرونی ساس آسیب وارد می‌کنند و آنها را می‌کشند. چرا که آنها را می‌توانید به گوشه و کنارهای غیر قابل دسترس خانه‌تان از جمله ترک‌ها و جاهای دیگر در امتداد قاب تخت‌تان، صفحه‌ی چوبی بالای تخت‌خواب و زیر قرنیزها استعمال کنید. طیف گسترده‌ای از اسپری‌های هواپخش در دسترس است که به طور خاص برای از بین بردن ساس تولید شده‌اند. این اسپری‌ها نوعی حشره‌کش هستند که در یک بطری یا قوطی ارائه می‌شوند و دارای مشخصات و مواد تشکیل‌دهنده‌ی مختلفی هستند. این مهم است که به دقت برچسب روی قوطی را بخوانید چرا که برخی از اسپری‌ها را می‌توان به طور مستقیم روی تشک یا ملحفه‌ی تخت و برخی دیگر را می‌توان تنها در ترک‌ها و درزها استفاده کرد. را تنها می‌توان برای وسایلی که آسیب‌پذیر یا حساس به حرارت هستند، استفاده کرد. شما می‌توانید این اقلام را همراه با نوار آفت‌کش در ظروف دردار قرار دهید. و ساس‌ها را طی یک دوره‌ی چند روزه از بین می‌برند.

 

این روش نوع دیگری از عملیات حرارتی است و در کشتن ساس در مراحل مختلف زندگی‌اش از زمانی که در تخم است تا زمان بلوغ‌اش بسیار موثر است. یک دستگاه بخار را برای این روش می‌توانید استفاده کنید. بخار را می‌توان برای تشک، مبلمان پارچه‌ای، زیر تخت و غیره استفاده کرد. موثرترین دستگاه بخار برای این کار دستگاه‌های کم بخار یا بخار خشک هستند، زیرا از رطوبت کم‌تری استفاده می‌کنند. در نار همه اینا یکی از بهترین سم برای ز بردن و ریشه کنی ساس ها میتوان نام برد سم موثر سم ساس کش واندر ساید  این جزو یکی از موثر ترین سم مخصوص برای دفع ساس کاربرد دار کهواندر ساید یک محصول بسیار موفق در زمینه مبارزه با ساس ها در محیط های خانگی و … می باشد. این سم دارای تفاوتی اساسی با سایر سموم مشابه دارد به نحوی که دارای یک ماده فعال است که می تواند به راحتی ساس ها و سایر آفات را که در مقابل پرثروئید از خود مقاومت نشان می دهند کنترل کند سم حشره کش واندر ساید را می توانید در شکاف ها و ترک ها، کناره پایه ها و فنداسیون ها، کناره دیوارها، اطراف آویزها و تابلوهای روی دیوار، انواع لوازم منزل و حتی لوازم چوبی، چهارچوب و درز درها و پنجره ها و همچنین بر روی سطوح دیوارها، انواع فرش ها و قالیچه ها، کف پوش منازل، انواع پارچه ها مانند پرده ها و …، چهارچوب تختخواب، رختخواب ها، تشک ها و بالش ها، قفسه ها و کمد ها، چمدان ها، لباس ها و… به کار ببرید این سم حشره کش ضد ساس یک آئروسل با بوی ناچیز بوده و به حالت اسپری اعمال می گردد. واندر ساید یک حشره کش ضد دافع برای ساس ها است. یعنی ساس ها بدون اینکه بتوانند آن را  حس کنند در تماس با ذرات مهلک سم مزبور قرار گرفته و به سرعت از پای در می آیند. فرمولاسیون این اسپری بسیار مؤثر بر پایه آب می باشد و به همین دلیل هیچ نوع لکه ای بر روی سطوح و پارچه های ضد آب بر جای نمی گذارد

مراحل انجام دفع ساس

پس از اتمام کامل سمپاشی به سرعت وارد منزل نشوید زیرا بخار این سموم بعد از مدتی در منزل وجود دارد

پس از سمپاشی حتما در ها و پنجره ها را باز بگذارید تا بخارات و بوی نامطبوع حاصل از سموم از منزل خارج شود

دست خود را به کف یا دیوار ها نزنید اما می توانید میزها ، کف اتاق و سایر سطوح را تمیز کنید

در صورت مواجه با این حشرات مثله ساس در منزل میتوانید با کارشناسان سمپاشی دکتر سم  تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برای سمپاشی حشرات ساس  روشهای موثر را به شما کمک میکنند. انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل افاتهای موذر را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن ساس با شرکت برای تهیه سم ساس کش پیرانا که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای سمپاشی و مبارزه با افاتها و حیوانات این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرتیرنحشره کشهای  خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی حشره کش  موثر را به شما ارئه میدهیم همچنین باعث نابودی انها میشود.

فروش بهترین سم کشنده ساس بدباگ

09109107280   09109107360

 

 

 

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران