مشاوره رایگان: 09109107280

سم برای موریانه (بهترین سم برای موریانه چیست؟)

0 1403/01/06

سم برای موریانه 

مزایای استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور

سم موریانه ترمیدور مزایای زیادی دارد. این مزایا سبب شده است که این فرمول به‌عنوان برترین فرمول کشنده موریانه و سایر آفات شناخته شود. بیایید مزایای استفاده از این آفت کش را بررسی کنیم.

  1. فرمول غیر دافع (Non-Repellent Formula): ترمیدور یک موریانه کش غیر دافع است؛ به این معنی که موریانه‌ها نمی‌توانند وجود آن را در خاک یا مناطق دیگر تشخیص دهند. این ویژگی سبب می‌شود موریانه‌ها بدون آگاهی از وجود سم، با محصول تماس پیدا کرده و از بین بروند.
  2.  تکنولوژی Transfer Effect: ترمیدور از فناوری منحصربه‌فرد Transfer Effect استفاده می‌کند. این تکنولوژی سبب می‌شود موریانه‌هایی که با محصول در تماس هستند آن را از طریق تعاملات اجتماعی به سایر اعضای کلنی منتقل کنند و آن‌ها را از بین ببرند.
  3. اثر باقی‌مانده طولانی‌مدت: ترمیدور دارای اثر باقی‌مانده طولانی‌مدت است و تا چندین سال بعد، از بازگشت موریانه‌ها جلوگیری می‌کند. ماده فعال آن، یعنی فیپرونیل در خاک یا سطح باقی مانده و از هجوم آتی جلوگیری می‌کند.
  4. اثر سریع: ترمیدور به‌سرعت موریانه‌هایی را که آن را می‌خورند یا با آن تماس برقرار می‌کنند، از بین می‌برد. این ویژگی منجر به از بین‌رفتن سریع کلنی‌ها و جلوگیری از آسیب بیشتر به وسایل می‌شود.
  5. غلظت کم مورد نیاز: ترمیدور در غلظت‌های پایین بسیار موثر است. به‌همین دلیل یک راه حل مقرون‌به‌صرفه برای کنترل موریانه محسوب می‌شود. این محصول را می‌توان تا میزان مورد نظر رقیق کرد، در مقادیر کم اعمال نمود و در عین حال اثربخشی آن را حفظ کرد.
  6. کاربرد وسیع: ترمیدور را می‌توان به روش‌های مختلفی از جمله پاشش، ریختن در خاک و استفاده لوکال به‌کار برد. این انعطاف‌پذیری امکان استفاده از این ماده را در انواع سطوح و بافت‌ها فراهم می‌سازد.

نیاز به نیروی متخصص برای اعمال ترمیدور

نیاز به نیروی متخصص برای اعمال ترمیدور

معایب استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور

اگرچه سم موریانه ترمیدور دارای مزایای زیادی برای کنترل موریانه است، اما دارای معایب محدودی هم هست که ما در اینجا آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  1. نیاز به اعمال حرفه‌ای: ترمیدور معمولا باید توسط یک متخصص اعمال شود. به‌عبارت دیگر، این سم مثل سایر حشره‌کش‌های رایج نیست که به‌راحتی توسط هر فردی قابل استفاده باشد. این ویژگی ترمیدور سبب می‌شود که استفاده از آن سخت باشد. همچنین هزینه‌ها نیز به دلیل اضافه‌شدن اجرت نیروی کار، افزایش می‌یابد.
  2. خطرات بالقوه در صورت استفاده ناصحیح: اگر این سم به‌شکل ناصحیحی استفاده شود، ممکن است مشکلاتی را برای سلامتی افراد ایجاد کند. برای مثال، استفاده ناصحیح از ماده فعال فیپرونیل است، به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ممکن است شانس ابتلا به سرطان را افزایش دهد.
  3. تاثیرات زیست‌محیطی: فیپرونیل، ماده فعال ترمیدور، برای ماهی‌ها و دیگر موجودات آبزی سمی است. برای به‌حداقل‌رساندن اثرات زیست‌محیطی، باید مراقب بود تا سم به جریان آب راه نیابد. علاوه‌بر این، فیپرونیل می‌تواند برای مدت طولانی در محیط باقی بماند و به‌طور بالقوه بر ارگانیسم‌های غیرهدف تأثیر بگذارد.
  4.  ایجاد مقاومت: نگرانی‌هایی در مورد ایجاد مقاومت در جمعیت موریانه‌های در معرض فیپرونیل در طول زمان وجود دارد. استفاده مداوم از ترمیدور یا سایر محصولات مبتنی بر فیپرونیل ممکن است منجر به‌کاهش اثربخشی شود؛ زیرا موریانه‌ها به‌تدریج به دلیل تغییرات ژنتیکی در برابر این ماده مقاوم می‌شوند.

هزینه: ترمیدور گران‌تر از برخی دیگر از محصولات کنترل موریانه است. هزینه کاربرد حرفه‌ای و همچنین قیمت خود محصول ممکن است برای برخی از صاحبان خانه که به‌دنبال گزینه‌های ارزان‌تر هستند، گران باشد.

روش استفاده صحیح از سم کشنده موریانه ترمیدور

برخی افراد تمایل دارند برای کاهش هزینه‌ها، این سم را خودشان در محل استعمال کنند. اما لازم به ذکر است که این نوع سم تنها باید توسط کارشناسان متخصص، که آموزش‌ دیده‌اند و از ابزار خاصی استفاده می‌کنند، اعمال گردد تا بهترین نتایج و کم‌ترین خطر را داشته باشد.

ترمیدور را فقط می‌توان از طریق پمپ‌های فشار قوی و میله‌های تزریقی که برای استعمال موثر محصول طراحی شده‌اند، استفاده کرد.

ویژگی‌های سم کشنده موریانه ترمیدور

سم کشنده موریانه ترمیدور دارای ویژگی‌های زیر است:

  • پیشروترین محصول کنترل موریانه در آمریکا

  • غیر قابل تشخیص توسط موریانه‌ها

  • از بین بردن موریانه با تماس و خورده شدن

  • دارای اثر انتقال منحصربهفرد است که می‌توانند از طریق موریانه‌های ناقل، سم را به همه کلنی منتقل کند.

  • فرمولاسیون پیشرفته

  • خطر کم برای انسان‌ها و حیوانات

ایمنی سم ترمیدور

ایمنی سم ترمیدور

5 دلیل برای انتخاب سم کشنده موریانه ترمیدور

ترمیدور به.عنوان موریانه کش برتر در جهان، همیشه بهترین انتخاب برای صاحبان املاک است تا ساختمان‌های خود را از این آفت مخرب در امان نگه دارند.

  1. این سم به‌خوبی در خاک نفوذ کرده و به‌شکل یکنواخت پراکنده می‌شود. این ویژگیِ ترمیدور سبب می‌شود که سطح وسیعی از خاک با مقادیر کمی از این سم تجهیز شوند.

  2. این سم نیاز کمی به آب دارد، برای همین استفاده وسیع از آن، با مصرف مقادیر کم‌تری از آب همراه است.

  3. Termidor برای استفاده در محیط اطراف کودکان و حیوانات خانگی بی‌خطر است.

  4. این سم می‌تواند کلنی موریانه را سریع‌تر از هر محصول دیگری کنترل کرده و مانع از بازگشت آن شود.

  5. مقادیر بسیار کمی از سم برای کشتن کلنی‌های عظیم مورچه، موریانه و سایر آفات کافی است.

نحوه محاسبه میزان استفاده از ترمیدور برای کنترل موریانه

566 سی‌سی از سم ترمیدور خالص، می‌تواند برای تولید 24 گالن سم نهایی کافی باشد. برای سمپاشی، هر 3 متر (مترادف با 10 lineal feet) زمین، به 4 گالن از این محلول آماده‌شده نیاز دارد. برای محاسبه مقدار سم مورد نیاز برای خانه، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. طول خانه خود را اندازه بگیرید. برای مثال خانه‌ای را در نظر بگیرید که lineal feet آن 200 فوت یا 61 متر است.

  2. حالا این عدد را بر 3 تقسیم کنید.

  3. عدد به‌دست آمده را در 4 ضرب کنید (تعداد گالن مورد نیاز برای هر سه متر) تا کل محلول مورد نیاز به دست بیاید.

  4. حالا می‌توانید با یک نسبت ساده، مقدار سم خالص مورد نیاز را محاسبه کنید.

موریانه

موریانه

روش استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور

برای استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور لازم است مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: خرید سم

سم را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. می‌توانید خرید سم را در حجم‌های مختلف و به‌شکل آنلاین و آفلاین انجام دهید. اگر قصد خرید این سم را دارید می‌توانید آن را از همین صفحه بخرید.

مرحل دوم: بررسی‌ها

لازم است از ورود محصول به آبراهه‌های مجاور جلوگیری کنید. هرگز این محصول را در نزدیکی منطقه‌ای که می‌دانید آب، روان می‌شود، استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که وقتی سم داخل آب رفت نمی‌توانید آن را از آب خارج کنید.

همچنین، پیش‌بینی آب‌وهوا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در 48 ساعت آینده هیچ بارانی نمی‌آید. باران ترمیدور را می‌شوید و کارایی آن را کاهش می‌دهد. علاوه‌بر این، ممکن است باعث شود محصول آبراه‌های مجاور را آلوده کند. 48 ساعت زمان برای خشک‌شدن کافی است.

مرحله سوم: خروج از محل

اعضای خانواده، هم‌اتاقی‌ها یا حیوانات خانگی خود را به مدت 1 تا 2 ساعت از خانه خارج کنید. دودهای حاصل از آفت‌کش می‌تواند در دوزهای بالا سمی باشد، بنابراین باید مدتی از این محل دور باشید.

همچنین به همسایگان خود هشدار دهید که از آفت‌کش استفاده خواهید کرد. آن‌ها ممکن است ترجیح دهند محل را ترک کنند یا حیوانات خانگی خود را از محل دور کنند. در غیر این صورت ممکن است حیوان خانگی همسایه وارد خانه شما شده و در معرض آفت‌کش قرار بگیرد.

بهتر است به همسایه خود بگوییم: «من از یک آفت‌کش برای کشتن موریانه‌ها در خانه استفاده خواهم کرد. این آفت‌کش برای انسان‌ها و حیوانات خانگی بی‌خطر است، اما می‌خواستم به شما اطلاع دهم تا بتوانید برای چند ساعت از این منطقه دور شوید.»

مرحله چهارم: پوشاندن دریجه‌ها و مجاری

از ورقه‌های پلاستیکی برای پوشاندن کانال‌های تهویه مطبوع بیرونی، دریچه‌ها و زهکشی‌ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی در اطراف پلاستیک وجود ندارد تا نشتی کند. این پوشاندن، مانع از ورود ترمیدور به بخش‌هایی می‌شود که مایل نیستید به آنجا نفوذ کند. همچنین در صورتی‌که از این محلول در داخل خانه استفاده می‌کنید، با درز‌بندی می‌توانید مطمئن شوید که سم در خانه شما باقی مانده و تاثیر کافی می‌گذارد.

مرحله پنجم: گیاهان را از محل خارج کنید

اگر ترمیدور روی گیاهان خوراکی بنشیند، آن‌ها دیگر قابل خوردن نخواهند بود. اگر می‌توانید، در حین استفاده از آفت‌کش، گیاهان را از منطقه دور کنید. اگر هم نمی‌توانید، آن‌ها را با یک پارچه یا پلاستیک بزرگ بپوشانید تا در معرض دود قرار نگیرند.

مرحله ششم: آماده‌سازی زمین

اگر می‌خواهید در خاک اطراف خانه سم را امتحان کنید، با یک بیل خاک اطراف را شل کنید. خاکی را که مستقیماً در کنار شالوده خانه قرار دارد، بشکنید. حالا یک حفره به عرض 6 اینچ (15‌سانتی‌متر) و عمق 6 اینچ (15 سانتی‌متر) در اطراف شالوده خانه خود حفر کنید. این جوی سراسری به ترمیدور اجازه می‌دهد تا به زیر خاک نفوذ کرده و موریانه‌های زیرزمینی را از بین ببرد. علاوه‌بر این، از خروج محصول از ناحیه مورد نظر جلوگیری می‌کند.

ریختن سم در خندق

مرحله هفتم: لباس محافظ

قبل از دست‌زدن به ترمیدور و استفاده از آن، لباس محافظ شخصی بپوشید. این لباس شامل کلاه قابل شست‌و‌شو، عینک محافظ، ماسک صورت، دستکش کار ضخیم، پیراهن آستین بلند، شلوار بلند، و کفش‌های مناسب است. بهتر است از یک ماسک تنفسی نیز استفاده کنید تا بخار و دود به ریه وارد نشود.

مرحله هشتم: آماده‌سازی سم

سم را مطابق با دستور ذکر‌شده در پاراگراف‌های قبلی همین مقاله، رقیق کنید. همچنین می‌توانید از دستور سازنده که روی بطری قرار دارد، استفاده کنید.

حدود ⅓ از مخزن سمپاش خود را با آب پر کنید. از شلنگ آب یا یک سطل برای پرکردن مخزن استفاده کنید.

لازم است یک سمپاش آفت کش جداگانه برای استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور خریداری کنید؛ مدلی را انتخاب کنید که دارای پمپ و اپلیکاتور باشد. اگر سمپاش ندارید، می‌توانید از یک سطل 19لیتری برای مخلوط‌کردن و پخش سم کشنده موریانه ترمیدور استفاده کنید. با این حال، بهتر است از سمپاش استفاده کنید، چون استفاده از سطل با مشکلاتی همراه است.

لوله اپلیکاتور را به مخزن وصل کنید. همانطور که محلول را مخلوط می کنید، پمپ سمپاش لوله اپلیکاتور ما را با پر می‌کند. این قسمتی است که محلول را اسپری می کند. هنگامی که سم کشنده موریانه ترمیدور را مطابق دستور اضافه کنید، با آب مخلوط می‌شود. دو تا سه دقیقه صبر کنید تا سم کشنده موریانه ترمیدور حل شود.

مرحله نهم: استفاه از سم

سم کشنده موریانه ترمیدور را در خندقی که در اطراف خانه حفر کرده‌اید اسپری کنید. خاک را از سم اشباع کنید و اجازه دهید محلول در آن فرو برود. بهتر است کمی بیشتر از مقدار لازم محلول بزنید. از آنجایی که موریانه‌ها احتمالاً در خاک اطراف خانه زندگی می کنند، با این محلول از بین می‌روند.

برای بهترین نتیجه، حدود 4 گالن (15 لیتر) سم کشنده موریانه ترمیدور را برای هر 10 فوت (3.0 متر) از طول خنذق استفاده کنید.

پر کردن خندق

مرحله دهم: پر کردن خندق

حالا می‌توانید جویی  را که کنده‌اید با خاک پر کنید. اما قبل از پر کردن، خاکی را که بیرون آورده‌ای را هم با سم کشنده موریانه ترمیدور خیس کنید.

چه وقت باید از سم کشنده موریانه ترمیدور استفاده کنیم؟

اگر متوجه وجود موریانه در خانه و یا محل کار شدید، لازم است به‌سرعت از سم کشنده موریانه ترمیدور استفاده کنید تا موریانه‌ها را ریشه‌کن کرده و مانع از رشد و گسترش آن‌ها شوید. در صورتی که موریانه‌ها را نادیده بگیرید، ممکن است خسارات سنگینی را به‌بار بیاورند. ما در اینجا روش‌های شناسایی موریانه را آورده‌ایم.

  • مشاهده لوله‌های گلی: موریانه‌های زیرزمینی، لوله‌های گلی می‌سازند که با نام لوله‌های پناهگاه نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها از این لوله‌ها برای حرکت بین سطح و لانه‌‌ای که در اعماق زمین ساخته‌اند، استفاده می‌کنند. این لوله‌ها معمولاً در امتداد پایه‌ها، دیوارها یا سایر سازه‌ها یافت می‌شوند و می‌توانند نشان‌دهنده هجوم فعال موریانه باشند.

  • آسیب به چوب: موریانه‌ها از مواد سلولزی مانند چوب تغذیه می‌کنند و باعث آسیب ساختاری به اجزای چوبی خانه می‌شوند. به‌دنبال چوب‌های توخالی یا آسیب‌دیده، برجسته‌ یا تیره‌شدن سطوح چوبی، یا فرورفتگی کف و سقف باشید. این علائم می‌توانند نشانههایی از فعالیت موریانه باشد.

  • بال‌های حشرات در گوشه و کنار: Swarmers یا موریانه‌های زایشی اغلب پس از جفت‌گیری و ایجاد کلنی‌های جدید، بال‌های خود را می‌ریزند. یافتن این بال‌ها در نزدیکی طاقچه‌ها، درها یا سایر نقاط ورودی می‌تواند نشان‌دهنده هجوم موریانه باشد.

  • انبوهی از مدفوع موریانه: موریانه‌های چوب خشک، گلوله‌های مدفوع تولید می‌کنند که به نام frass نیز شناخته می‌شود. آن‌ها این گلوله‌های مدفوع را از خانه خود در داخل حفرات چوب بیرون می‌آورند. تجمع frass در نزدیکی سازه‌های چوبی یا مبلمان ممکن است نشاندهنده هجوم موریانه‌های چوب خشک باشد.پ

  • صدای خش‌خش: موریانه‌های سرباز ممکن است در صورت احساس خطر صدای کلیک یا خش‌خش تولید کنند. اگر صدای کلیک از دیوارها، کف‌ها یا سازه‌های چوبی شنیده می‌شود، میتواند نشانه هجوم موریانه باشد.

  • دیدن تعداد زیادی موریانه‌: در طول بهار یا پاییز، موریانه‌های زایشی ممکن است برای ایجاد کلنی‌های جدید ازدحام کنند. اگر انبوهی از موریانه‌های بالدار را در داخل یا خارج از منزل مشاهده کردید، نشانه واضحی از هجوم موریانه در آن نزدیکی است.

  • سخت‌ بازشدن درب و پنجره چوبی: از آنجایی که موریانه‌ها از سازه‌های چوبی عبور می‌کنند، ممکن است باعث شوند که درها و پنجره‌ها به سختی باز یا بسته شوند. اگر متوجه تغییراتی در عملکرد درب و پنجره شدید، ممکن است به دلیل آسیب ناشی از موریانه باشد.

اگر هر یک از این علائم را مشاهده کردید یا مشکوک به هجوم موریانه در ملک خود هستید، لازم است از متخصصین این حوزه برای تشخیص حمله موریانه و استفاده از سم کشنده موریانه ترمیدور کمک بگیرید. هرچه زودتر جلوی موریانه‌ها را بگیرید، بهتر می‌توانید آن‌ها را کنترل کرده و از آسیب به تجهیزات چوبی خود جلوگیری کنید.

استفاده از سم

سوالات رایج درباره سم کشنده موریانه ترمیدور

در این قسمت از مقاله، سوالات رایج درباره ترمیدور را مطرح کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

سوال: ترمیدور چیست؟

پاسخ: ترمیدور موریانه کش/حشره‌کش برتر در آمریکا است. از زمان ساخت آن در سال 2000، بیش از 10 میلیون خانه و سازه با موریانه کش/حشره‌کش ترمیدور محافظت شده‌اند.

سوال: ترمیدور چه نوع موریانه‌هایی را کنترل می‌کند؟

پاسخ: ترمیدور موریانه‌های زیرزمینی از جمله موریانه‌های زیرزمینی بسیار مخرب فورموسان، موریانه‌های چوب مرطوب و موریانه‌های چوب خشک را کنترل می‌کند.

ترمیدور را از کجا بخرم؟

متخصصان دارای مجوز مدیریت آفات می‌توانند موریانه کش ترمیدور را خریداری کرده و آن را به مصرف برسانند. شما می‌توانید این محصول موریانه کش را از همین صفحه خریداری کنید. همچنین اگر درباره ترمیدور سوالی دارید، سوالات خود را از طریق همین سایت با کارشناسان ما مطرح کرده و منتظر پاسخ باشید.

سوال: از کجا بدانیم که سم کشنده موریانه ترمیدور واقعا مرغوب و بی‌ضرر است؟

پاسخ: سم کشنده موریانه ترمیدور با فناوری غیردافع یا غیر قابل کشف عمل می‌کند. در آزمایش‌های متعددی که در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان انجام شده است، ترمیدور به‌طور مداوم ثابت کرده است که مؤثرترین محصول مایع در از بین بردن موریانه‌ها از ساختارهای آلوده است. به‌عبارت دیگر این سم، یک سم موریانه کش قدیمی، مرغوب و اثبات‌شده است و با یک گشت مختصر در اینترنت می‌توانید از کیفیت آن مطمئن شوید.

سوال: چه چیزی سم کشنده موریانه ترمیدور را از سایر گزینه‌های کنترل موریانه متمایز می‌کند؟

پاسخ: مانند بسیاری دیگر از محصولات کنترل موریانه، ترمیدور یک مایع است؛ اما تنها شباهتی که با موریانه کش‌های دیگر دارد، همین مایع‌بودن است. در بین موریانه کش‌های مایع، ترمیدور موثرترین است. این تاثیر زیاد به این دلیل است که ترمیدور غیرقابل شناسایی است، بنابراین موریانه‌ها از روی آن عبور می‌کنند و خاک و چوب آلوده به آن را مصرف می‌کنند. دلیل دیگر تاثیرات وسیع‌تر این موریانه کش این است ترمیدور به دو طریق عمل می‌کند؛ خوراکی و لمسی. به‌عبارت دیگر مورچه‌هایی که این سم را خورده‌اند یا به شکل لمسی در معرض آن قرار گرفته‌اند، می‌میرند. آن‌ها همچنین سم را با خود به داخل کلونی برده و با تماس با سایر موریانه‌ها، آن را انتقال می‌دهند.

سوال: چه مدت طول می‌کشد تا موریانه‌ها حذف شوند؟

اگر ترمیدور طبق دستورالعمل برچسب استفاده شود، کنترل 100% موریانه‌ها در سه ماه یا کم‌تر، امکان‌پذیر است. به‌عبارت دیگر، سه ماه پس از مصرف صحیح این سم، موریانه‌ها ریشه‌کن می‌شوند. علاوه‌بر این آن‌ها سال‌ها از این سم دور مانده و منطقه را آلوده نمی‌کنند.

سوال: آیا می‌توان از ترمیدور برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده کرد؟

بله، ترمیدور برای اکثر انواع سازه‌هایی که در معرض آسیب موریانه هستند، از جمله خانه‌های مسکونی، کلیساها، ساختمان‌های اداری، مساجد، مشاغل تجاری، انبارها، سایت‌های تولیدی و مدارس مناسب است از آنجا که این نوع سم برای انسان و حیوان خطرات کمی داشته و از آن گذشته، فاقد بو است، به‌راحتی می‌توان از آن برای ریشه‌کن‌کردن موریانه در خانه و مجتمع‌های تجاری استفاده کرد.

سوال: سمپاشی با ترمیدور چقدر طول می‌کشد؟

سمپاشی با ترمیدور معمولاً اگر توسط یک متخصص آفات ترمیدور انجام شود، در کم‌تر از یک روز تمام می‌شود. بنابراین لازم نیست زمان زیادی را صرف سم‌پاشی کنید. بلافاصله پس از استعمال سم، عملکرد آن شروع می‌شود.

سال: آیا ترمیدور بوی خوبی دارد؟

پاسخ: نه، سم کشنده موریانه ترمیدور عملاً هیچ بویی ندارد.

سوال: آیا سم کشنده موریانه ترمیدور در کشورهای مختلف دنیا آزمایش شده است؟

پاسخ: بله، ترمیدور بیش از 20 سال است که در دنیا استفاده می‌شود. اگرچه سم کشنده موریانه ترمیدور دارای موثرترین فناوری کنترل موریانه موجود است، اما محصول جدیدی نیست. برای بیش از دو دهه، متخصصان آفات از آن برای درمان موفقیت‌آمیز و محافظت از میلیون‌ها خانه استفاده کرده‌اند. در این 20 سال، محصولات جدید کنترل موریانه به وجود آمدند، اما هیچ یک از آن‌ها عملکرد بهتری نداشتند.

سوال: هزینه سم کشنده موریانه ترمیدور چقدر است؟

پاسخ: هزینه سم ترمیدور چندان زیاد نیست، شما می‌توانید این سم را در گالن‌های 1،2،3 و 4 لیتری خریداری کنید. قیمت سم ترمیدور به حجم‌های ذکر‌شده بین 650 هزار تومان تا دو میلیون و نیم است. لازم است این را در نظر بگیرید، سمی که می‌خرید خالص است و لازم است برای مصرف، آن را به مقدار توصیه‌شده با آب مخلوط کنید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران