مشاوره رایگان: 09109107280

بهترین طعمه برای موش

0 1401/09/27

 بهترین سم برای موش

موش

 پستندارن کوچک از راستهٔ جوندگان است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی با جلو آروارهٔ تحتانی خرد می‌کند. چون دندان‌های این حیوان مثل سایر چوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایماً دندان‌های خود را با جویدن چیزهای نسبتاً سخت، از قبیل دانه‌ها و حبوبات، بفرساید و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها، لباس‌ها، کتاب‌ها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول می‌شود. موشها به انواع صحرایی و غیره تقسیم‌بندی می‌شوند که بستگی به طول دم آن‌ها دارد. بعضی مواقع مردم حیواناتی که شبه موش است را موش می‌نامند مانند موش خرما.

گسترش موش‌ها در سراسر جهان به‌طور کامل شامل انواع خوش‌شانسی‌های محیطی است. آنها می‌توانند خودشان را بدون مشکل زیادی با محیط‌های مختلفی منطبق کنند.

 

موش می‌تواند مانند یک شتر، بی آبی را تحمل کند. بدن بسیار مقاومی در برابر سقوط از ارتفاع دارند. آنها می‌توانند مقدار زیادی در برابر اشعه‌های مختلف دوام بیاورند. زنده ماندن و شنا کردن در طول نیم مایل از دیگر توانایی‌های این جاندار است. در طول نسل‌ها، آنها نسبت به سموم مختلف مصونیت خاصی بدست آورده‌اند. این تقریباً غیرممکن است که یک خانه ضد موش ساخته شده باشد، آن‌ها می‌توانند به راحتی از طریق هر دهانهٔ کوچکی به قطر یک چهارم بدنشان وارد محیط شوند. باتوجه به مقایسه‌های انجام شده سختی دندان موش سخت تر از آهن یا فولاد است و می‌تواند به راحتی هرچیزی را گاز بگیرند. هنگامی که آنها به خانه ای حمله می‌کنند گرفتن آنها بسیار دشوار است.

بر اساس نتایج تحقیقات، موش‌ها از موسیقی لذت می‌برند. اگر شما قناری، طوطی یا بلبل خوش‌آوازی در منزل داشته باشید، موش در منزلتان زیاد می‌شود. حتی دیده شده که موش‌ها زمانی که اتاق را خلوت می‌بینند، از لانه خود خارج شده و در اطراف قفس یا زیر آن به جست و خیز پرداخته و حتی صداهای عجیب و غریبی به تقلید از پرنده خوش‌صدا از خود درمی‌آوردند. موش‌ها به آسانی انس می‌گیرند و می‌فهمند که آنها را به بازی گرفته‌اند.

طعمه گذاری برای موش

با هجوم موش ها به خانه تان,وقت آن است که بهترین روش های مبارزه با آن ها را فرا بگیرید.یاشار بوم راشین می تواند به شما کمک کند که موش ها را از خانه خارج سازید. گام های زیر می تواند به شما کمک کند تا موش ها را به خارج از خانه راهنمایی نمایید از مثال :

1- حذف نقاط ورودی

2-استفاده از تله موش

3- انتخاب بهترین طعمه برای تله موش

4- جای مناسب تله موش که موضوع بسیار مهمی است

5-ایستگاههای طعمه

6-بهسازی خوب شما را از شر موش رها نمی کند اما بهسازی ضعیف موش ها را جلب خواهد نمود.

7-مهار موش ها در داخل و خارج خانه

8- گربه در برابر موش 

9-طعمه کشنده موش Kaput

 

 برای یاد گرفتن اینکه چطور از شر موش خلاص شوید,کار را با یک انتخاب ساده اغاز نمایید:آیا می خواهید کار آسان را به انجام برسانید یا کار سخت دوست دارید؟کمک کردن به شما برای خلاصی از شر موش می تواند به سادگی توصیه به یک متخصص حرفه ای کنترل آفات و یا به سختی تعقیب موش های غیر قابل رویت در دیوارها باشد.انسان های متهوری که می خواهند خودشان با جونده های منتقل کننده بیماری ها مبارزه نمایند دانستن آنچه که به رهایی از شر موش ها منجر خواهد شد ضروری به نظر می رسد:

بهترین و قویترین سم دفع کننده موش

سم کشنده Kaput  ،یک ماده سمی قوی و مؤثر جهت از بین بردن موش ها است. این محصول به راحتی با آب ترکیب شده و به صورت اسپری در نقاط دلخواه به کار می رود.

موش کشKAPUT  یک طعمه کشنده  با ماده اولیه فعال پرومتالین برای دفع انواع  گونه های موش می باشد  که به طرز بی نظیری توجه جوندگان از جمله موش را به سمت خود جلب کرده  ودر نتیجه در کنترل جمعیت موش های خانگی،صحرایی، و سایر موش ها  به طور شگفت انگیزی عمل می کند   این سم آفات از جمله موش ها را  در عرض کمترین زمان 24 ساعت از بین می برد. این سم کاپوت تاثیر بسیار زیالدبی دارد و دارای ماندگاری این سم تا 6 ماه میباشد .هر یک از این طعمه های چند گوش دارای سوراخی در وسط خود دارند که به شما کمک می کند آنها را به راحتی بر روی میله های نگهدارنده وصل نموده و در جایگاه های مخصوص خود قرار دهید یا اینکه مفتول سیمی را از میانشان رد نموده و یا بر حسب نیاز، آنها را بر میخی روی دیوار یا زمین نصب نمایید.طعمه کشنده موش یک سم قوی و شناخته شده در میان مصرف کنندگان و فروشندگان می باشد. طعمه موش یک سم چند گوش با طعمی بسیار خوش آیند برای موش و دیگر جوندگان بوده و از طرفی به دلیل پارافین موجود در آن در تمامی شرایط آب و هوایی خشک یا مرطوب چه در داخل و چه در خارج از محیط خانه؛ به خوبی عمل می کند این حیوانات می تواند به  مواد غذایی و اموال خسارات زیادی وارد نمایند  و همین طور آلودگی و بیماری را انتقال دهند و انواع انگل مانند  کک و کنه را به همه جا منتشر کنند  این سم برای دفع سریع موش بسیار موثر و کارآمد میباشد و در مدت زمان کم آثاری از این موجودات در محل مشاهده نمی شود .

این سم مزبور  هر هفته ای 1 بار میتوان به عنوان طعمه گذاری  استفاده کرد و تقریبا هر 100 گرم  100 متر مربع را پوشش میدهد

 

             09109107280                         *                        09109107360

 

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران