مشاوره رایگان: 09109107280

سم مخصوص سوسک های ریز کابینت

0 1401/09/23

سم مخصوص سوسک های ریز کابینت

مبارزه با سوسک ریز اشپزخانه با سم پاشی  و استفاده از سم سوسک قوی امکان پذیر میباشد از این طریق میتوانید سوسک های ریز را از بین ببرید و استفاده از سم مانند سم سوسک ریونج و یا سم سوسک ریپلزال بهترین و قوی ترین سم میباشد و همه سوسک های ریز را نابود میکند سوسک های ریز اشپزخانه حشراتی هستند که فعالیت شبانه دارند و بیشتر در شب تغذیه میکنند و در طول روز در درز شکاف مخفیگاه خود میمانند و در صورت بالا رفتن الودگی فضولات قهوه ای و سیاه و حتی پوسته های ان ها به راحتی روی زمین قابل مشاهده میباشد از بین بردن سوسک های ریز کار راحتی نمیباشد بهتر است از سم های قوی استفاده کنید 

سوسکهای کابینت محل زندگی سوسک ها                                      

مجاری فاضلاب، چاه توالت، زیرزمین، انباری‌ها، شوفاژ‌خانه‌ها، هرگونه اثاث ثابت و بدون استفاده در خانه، توده زباله، توده روزنامه و یا کتاب، زباله دان، کابینت ها، کشوها، دستشویی، حمام، پشت و زیر یخچال و اجاق گاز، چاهک ها، پریز‌های برق، درزها و شکاف‌های دیوا، سقف، کفپوش، پشت کاغذ‌دیواری، زیر کاشی ها و موزاییک های لق و پشت لوله های گاز و آب.

 

برخی از افراد فکر می‌کنند که سوسک‌ها تنها در خانه‌های کثیف یا قدیمی پیدا می¬‌شوند. اما احتمال حضور این مهمانان ناخوانده در همه جا، حتی خانه‌هایی که کوچکترین کثیفی هم در آنها دیده نمی‌شود، ممکن است. اما این سوسک‌¬ها از کجا می‌¬آیند؟

ممکن است از همان ابتدا که به خانه‌تان نقل مکان کردید، سوسک‌ها آنجا بوده‌¬اند. همچنین، آنها به راحتی به مکان‌های جدید می‌روند. بنابراین ممکن است همراه شما به محل زندگی‌تان آمده باشند. علاوه بر آن، ممکن است ازسم مخصوص سوسک های ریز کابینت   وسایل همسایه‌هایتان خارج شده باشند و یا از محیط بیرون وارد خانه شوند. حالا که به طور کلی می¬‌دانید سوسک¬‌ها از کجا می‌¬آیند، کمی دقیق‌¬تر تحقیق درباره سوسک را ادامه و منشا حضور آنها را بررسی می¬‌کنیم.

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه، قابل اطمینان‌ترین روش برای نابودی این موجودات سرسخت است. سوسک‌های ریز سیاه خانگی یا همان سوسک آشپزخانه که به سوسک کابینت یا سوسک آلمانی هم معروف هستند، از دیگر انواع سوسک‌ها بسیار کوچک‌تر هستند؛ به همین دلیل به آسانی درون درزها و شکاف‌ها مخفی می‌شوند. این نوع از سوسک‌ها در مقابل سموم بسیار مقاوم‌اند؛ همین‌طور، مهم‌ترین نکته در مورد سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه، سمپاشی تخم سوسک‌ها است. در این مطلب موارد ضروری در مورد سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه، سم سوسک ریز، خطرات سوسک آلمانی توضیح داده شده است.

دفع سوسک های کابینت

دفع سوسک های ریز کابینت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.سوسک ها و تمامی موجودات موزی فکر بسیاری را به خود مشغول کرده اند و این حشرات آسیب های بسیاری بر سلامت انسان زده و به همین دلیل باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. سم مخصوص سوسک های ریز کابینت  امروزه یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها در تهران و سایر شهر های کشور را می توان حضور سوسکها و حشرات موذی در کابینت ها و همچنین بخش های مختلف منزل دانست و بسیاری از خانواده ها با این مشکل گریبان گیر هستند. برای حل کردن این مشکل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و حتی شاید چندین روش مختلف را امتحان کرده باشید.

 

سمپاشی سوسک ریز کابینتی

سوسک ها موجوداتی قهوه ای رنگ هستند که علاقه شدیدی به مکان های تاریک و گرم داشته و معمولا بر روی غذاها و سایر مکان های آلوده تکثیر می شوند.

برای این که از رشد و تکثیر سوسک های ریز کابینتی جلوگیری کرده و آن ها را از بین ببرید باید مکان هایی همچون داخل کابینت، پشت یخچال و … را نیز به صورت مرتب تمیز کنید و در صورت نیاز با مشاهده آثاری از سوسک و تخم سوسک سریعا از طریق همکاران ما در شرکت سمپاشی پاکان مروارید اقدام به سمپاشی سوسک کرده تا از این طریق بتوان از تکثیر آنها جلوگیری کرد.

 

منابع آب و غذای آنها و مکان های مخفی شدنشان را حذف کنید:

بازمانده مواد غذایی در معرض دید را بردارید به خصوص در نزدیکی لوازم مصرفی

مواد غذایی را در ظروف بسته نگه دارید.

ظروف کثیف را در سینک رها نکنید.

زباله را به طور مرتب یبیرون بگذارید و در آن را محکم ببندید

جعبه های قدیمی و روزنامه ها که به عنوان مخفیگاه های خوبی شناخته می شوند را مرتب دور بریزید.

بطور مرتب در حال تمیز کردن باشید بخصوص پشت گاز و مایکروویو و توستر و یخچال و فریزر.

مواد غذایی را خارج از اتاق خواب و اتاق نشیمن نگاه دارید.

زیرزمین و انبار را خشک نگه دارید.

همه وروردی ها و نقاط دسترسی به خانه را بسته نگه دارید :

ترک و شکاف هاییکه اجازه می دهد آنها از واحدهای دیگر و یا همسایه ها وارد منزل شما شوند را بپوشانید.

مواردی مانند چوب یا دیگر باقی مانده ها را که محل مناسبی رابرای مخفی شدن آنها فراهم می کند را در کنار خانه نگهداری نکنید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران