مشاوره رایگان: 09109107280

انتخاب یک سم خوب و ارزان برای سوسک | خودت سمپاشی کن با بهترین سم سوسک کش خارجی

0 1402/05/11

انتخاب یک سم سوسک خوب و ارزان برای ریشه کنی کلی سوسک ها | دیگر به سمپاش متخصص با هزینه بالا نیاز نداری 

انواع سم سوسک

انواع سم سوسک وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند بر روی گونه خاصی از سوسک ها تاثیر داشته باشند و همچنین می توانند به شکل مناسبی سوسک ها را چه در مرحله تخم و لارو و چه در مرحله بزرگ سالی از بین ببرند. تنها کاری که شما نیاز است انجام دهید، آن است که بدانید کدام مدل از سم می تواند برای سوسک هایی که از شما سلب آرامش کرده اند، مناسب باشند. انواع سوسک های موجود در محیط های مختلف وجود دارند. بهترین کار نیز آن است که حتما سم سوسک مورد نظر را بشناسید و سپس اقدام به سمپاشی سوسک ها کنید. در غیر این صورت نه تنها سوسک ها از بین نمی روند، بلکه حتی بدن آن ها نسبت به سم نیز مقاوم خواهد شد و این موضوع به هیچ وجه خبر خوبی نمی تواند باشد.

انواع سم سوسک

سم سوسک می تواند در مدل های مختلفی تولید شود. هر کدام از مدل های سم ها می تواند بر روی یک مدل خاص از سوسک ها تاثیر داشته باشد. به همین دلیل نیز توصیه می شود تا حتما نوع خاصی از سم را بر روی سوسک هایی که به خانه شما نفوذ کرده اند، استفاده کنید. اگر به این موضوع دقت کافی و لازم را نداشته باشید، شاید سمپاشی مورد نظر و سمی که برای از بین بردن سوسک ها استفاده می کنید، قدرت کافی نداشته باشد و نه تنها سوسک ها را از بین نبرد، بلکه حتی سبب مقاومت سوسک ها نیز می شود. هر زمانی که نیاز به سمپاشی داشته باشید، لازم است حتما با متخصصینی که در این زمینه مهارت دارند، مشورت کنید. در ادامه در خصوص انواع سم های مخصوص سوسک صحبت خواهیم کرد.

  • سم سوسک ریپلزال

اگر درگیر کشتن سوسک ها شده باشید، حتما نام سم سوسک ریپلزال را نیز زیاد شنیده اید. در حال حاضر این نوع از سم یکی از بهترین گزینه ها برای کشتن سوسک ها به حساب می آید و در بازار بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. کیفیت بالای سم ریپلزال سبب شده است تا برای نابود کردن سوسک ها بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام کنید. چند ویژگی دیگر نیز علاوه بر کیفیت های بالای این مدل از سم وجود دارد. بدون رنگ، بدون بو و همچنین بی خطر بودن برای انسان ها از دیگر مواردی است که سبب می شود سوسک کش ریپلزال یک سم بسیار مناسب باشد. استفاده کوتاه مدت از سم ریپلزال به شما کمک می کند تا سوسک ها را در تمامی مراحل زندگیشان نابود کنید. به طور مثال سوسک ها را می توانید هم در مرحله لارو، هم تخم و هم زمانی که سوسک بالغ هستند، با ریپلزال نابود کنید.

طریقه استفاده از سم ریپلزال نیز به این گونه است که یک لیتر از سم را با 5 لیتر آب مخلوط می کنید و سپس از سمپاش برای پاشیدن و اسپری کردن آن بر روی درب و دیوارها استفاده می کنید. اگر می خواهید بهترین تاثیر را از این مدل سم بگیرید، بهترین کار آن است که به مدت یک الی دو هفته و هر هفته 3 الی 4 بار از این سم در قسمت های مختلف خانه و محلی که مورد تهاجم قرار گرفته است، استفاده کنید.

 

سم سوسک کامن و یا همان اسپری مشکی رنگ کامن یکی دیگر از بهترین مواردی نوع سم ها می باشد. این سم می تواند بلافاصله به نابودی سوسک ها و انواع حشرات دیگر منجر شود. اما نکته مهمی که در خصوص آن وجود دارد آن است که این سم نمی تواند تخم سوسک ها را از بین ببرد. بنابراین در صورتی که سوسک ها در محیط خانه شما تخم ریزی کرده باشند، باید حتما چندین هفته و به صورت مداوم و مستمر از این سم استفاده کنید تا بتوانید آن ها را ریشه کن سازید. متاسفانه برخلاف تاثیر بسیار سریعی که سم کامان بر روی نابودی سوسک ها و همگی حشرات دارد، دارای رنگ و بو بوده و می تواند حتی در زمان اسپری شدن مستقیم بر روی انسان و حیوانات خانگی، تاثیرات خطرناکی از خودش برجای بگذارد. این اسپری در هر محیطی که مورد استفاده باشد، می تواند تا دو ماه تاثیر خودش را حفظ کند. به همین دلیل نیز تا دو ماه بعد نیازی به استفاده مجدد از آن نخواهید داشت.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران